آکادمی منشیگری، باشگاه منشی ها و مسئولین دفاتر، کلینیک منشیگری، دپارتمان منشی ها و مسئولین دفاتر
 
قالب انجمن
پيوندهای روزانه
لینک های مفید

به نام خدا

کارگاه آموزشی«مدیریت زمان»

 

سمینار یک روزه                               مدت زمان: 5/4 ساعت

کلاس های آموزشی کارگاه های کاربردی و اجرایی

تربیت مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای و مدرن

تربیت مسول دفتر و مهارت های منشی گری مدرن

مدرسان : علی خویه و فهیمه احمدی

khooyeh@gmail.com

دپارتمان مدیریت بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مدیریت مشتریان مدیریت فروش مدیریت عوامل و ابزارهای بازاریابی

سومین سمینار بزرگ کاربردی کارگاهی و اجرایی تربیت مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای

گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com -

سومین سمینار بزرگ   کاربردی کارگاهی و اجرایی

تربیت مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای

مهارت های مسئولیت و مدیریت دفاتر مدیران و منشی گری حرفه ای

شکار مشتریان تکنیک های مشتری سازی وفادارسازی  ومهار های مدیریت ارتباط با مشتریان

با حضور مسئولین دفاتر و منشی های  مدیران برجسته و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

مدرس استاد خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

توصیف عمومی دوره

امروزه«مدیریت زمان» در علم مدیریت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، زیرا با بکارگیری راهکارهای «مدیریت زمان» می‌توان بازدهی سازمانها را افزایش داد و با بهره‌گیری مناسب از «زمان» از اتلاف سرمایه‌های سازمان پیشگیری نمود. از این رو مدیریت زمان، علم کنترل وقت و استفادة صحیح از آن نامیده می‌شود.

هر فردی می‌تواند در خانه یا محل کار خود، از زمان به طور مؤثر، سود ببرد و تا آنجا که امکانپذیر است بهره‌وری خود را بالا ببرد. تعیین زمان برای تجزیه چگونگی کار می تواند به ذخیره زمان کمک کند. و به شما کمک کند تا روزتان را با بهره‌وری و آرامش بیشتر سپری کنید. این کارگاه آموزشی به طو رگام به گام به مدیران کمک می‌کند تا از طریق یک برنامه زمانبندی شده، کارآیی خود را در استفاده از زمان بالا ببرند. این کار نشان می دهد که چگونه می‌توان، اولاً: جنبه های مختلف مدیریت زمان را که برای پیشرفت لازم هستند. تفکیک کرد و دوم: چگونه اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برای اولویت بندی حجم کاری تعیین می شود و نگاهی کوتاه به چگونگی اندوختن زمان، در جلسات و سفرهای تجاری و نحوه اجتناب از وقفه های کاری بررسی می‌شود. دوره آموزشی در برگیرنده 101 عبارت کوتاه برای توجه به ابزار ذخیره زمانی حیاتی مثل یادداشت های روزانه، سامانه بایگانی و فناوری اطلاعاتی است و در پایان، رهنمودهایی عملی برای اینکه چگونه می‌توان با زیر دستان، همکاران و مدیران در تعامل بود تا زندگی کاری سودمندتری در پیش داشته باشید، ارائه می‌‌شود.

اهمیت دوره

زمان، ارزشمندترین سرمایه‌ی فرد، گروه و سازمان است. تنها سرمایه برگشت ناپذیر در اختیار انسان زمان است زیرا تولید پول، ماشین و فن آوری و حتی نیروی انسانی وابسته به صرف وقت و تأمین زمان است و تنها سرمایه غیر قابل تأمین و بازیافت، زمان است. زمان منبع منحصر به فردی است که جایگزین ندارد و افراد و سازمانها بطور یکسان آن را در اختیار دارند و طیف‌های مختلف صرفاً در نحوة استفاده از زمان با هم تفاوت دارند. از این رو در دنیای پیچیده و متلاطم امروزی، مدیریت زمان و استفاده بهینه از زمان از ضروریات پیشرفت در کار راهه شغلی است. در همین راستا استفادة مفید از زمان به معنای توسعه زمان در دسترس است از این رو تداوم این فرآیند باعث کاهش و از بین رفتن آشفتگی و تنیدگی شده و دستیابی به اهداف را به دنبال دارد. اکثر صاحب‌نظران علم مدیریت زمان، مدیریت بر خویشتن را استنباط می نمایند و تنها به ارائه برنامه هایی جهت جلوگیری از اتلاف وقت و استفاده حداکثر از زمان اکتفا می‌کنند، خواه ناخواه زمان می‌گذرد و در واقع ما هستیم که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم. به تعبیر دیگر، مدیریت زمان در واقع همان مدیریت بر خویشتن و چگونگی شناخت صحیح و به موقع عواملی است که وقت  ما را هدر می‌دهند. در مجموع با عنایت به اهمیت موضوع مدیریت زمان و مساعدتی که این موضوع می‌تواند به مدیران و کارکنان در دستیابی به اهدافشان ایفا کند، برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت زمان می تواند به اولویت‌بندی فعالیتهای مدیران و کارکنان سازمانها کمک کند.

اهداف دوره

با توجه به اهمیتی که برگزاری این دوره‌ها برای فرد و سازمان دارد. برخی از کارشناسان یک الگوی خاص  قالبی را جهت جلوگیری از هدر رفتن وقت ارائه می دهند و دراصطلاح به آن مدیریت زمان می‌گویند که شامل سه اصل کلی است. این اصول، بعنوان اهداف دوره نیز به حساب می‌آیند که، شامل:

1- تشخیص هدف

 2- تعیین اولویتها

3- رعایت اولویت هاست.

از اهداف دیگر طرح می‌توان به درک زمان، برنامه‌ریزی برای موفقیت، استفادة بهینه از زمان، مدیریت بر‌خویشتن، کنترل زمان، اداره کردن وقت دیگران و شناخت عواملی که باعث هدر رفتن وقت می شود، اشاره کرد.

محتوای دوره

عناوینی که در این طرح ارائه خواهد شد عبارتند از :

1- درک زمان

  • تجزیه و تحلیل زمان
  • تجزیه و تحلیل کاربرد زمان
  • قیمت گذاری( ارزشگذاری) زمان
 
 

       2- برنامه ریزی برای موفقیت

  • تجزیه و تحلیل اهداف شما
  • ترسیم اولویت ها
  • ارزیابی( بازنگری) الگوهای کار
  • تفکر مثبت گرایانه
 
 
 

 

 

 

     3- ایجاد تغییرات

  • تمیز نگه داشتن دفتر کارتان
  • سازماندهی( فایل بندی) اوراق مربوط به کار
  • اجتناب از مزاحمت ها(مداخلات)
  • تصفیه اطلاعات
  • کارکردن با دیگران
  • برقراری تماسهای تلفنی
  • پاسخگویی به تماسهای تلفنی
  • خواندن و نوشتن
  • بکارگیری فن آوری
  • ادارة جلسات
  • مسافرت کاری
  • برنامه ریزی اوقات بیکاری
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- اداره کردن وقت دیگران

  • برقراری ارتباطات خوب
  • تفویض اختیار اثر بخش
  • راهنمایی( اداره کردن) همکاران
  • اداره کردن مدیر خود
 
 
 

 

 

 

 

 

 

در زیر خلاصه ای از مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی آورده شده است. البته این خلاصه، در برگیرندة تمام عناوین مطرح شده در این دوره(محتوای دوره) نیست.

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت زمان

1- مقدمه

راه‌های مختلفی برای بیان درک ما از زمان وجود دارد. برای قرنها مردم از حرکت ماه، ساعت آفتابی، اذان،‌ زنگ کلیسا برای تنظیم برنامه‌ زمانی روزانه خود استفاده کردند تا اینکه در قرن دوازدهم راهبان کاتولیک ساعت‌هایی را برای تنظیم فعالیت‌های خود ساختند.

در طول تاریخ تمدن‌ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته‌اند و این توجه در این دوران نیز وجود دارد و عباراتی مانند «وقت طلاست» گویای این توجه است. جوامع امروزی جوامعی هستند که در آنها تعداد ساعات کافی در طول روز وجود ندارد. فناوری‌های نو محیطی فراهم آورده‌اند که تقریباً در مدت زمان کم می‌توان به خیلی از اطلاعات دسترسی پیدا کرد و خیلی کارها را سریعتر و آسانتر انجام داد اما تمایل به سریعتر انجام دادن کارها و بیشتر کار انجام دادن روز ‌به ‌روز بیشتر می‌شود.

این رویکرد که همواره با بشر همراه بوده ‌است این احساس را برای او به

[ جمعه ٦ اردیبهشت ،۱۳٩٢ ] [ ۱٠:۳۱ ‎ب.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره انجمن

گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، مشاوران، کارشناسان، مدیران حرفه ای، مجریان باسابقه، علاقمندان ..... هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. ............ www. www.khooyeh.ir 09122991608 - علی خویه، مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... .............. فهیمه احمدی o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: khooyehali@yahoo.com khooyeh@gmail.com 09372991608 fahimeh.ahmady@yahoo.com 09122991608 .................... ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... مشاور و تحقیق در حوزه بازاریابی و فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، مشاوره و واجرای کمپین های تبلیغاتی، مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی، تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش بازرگانی و بازاریابی، به کارگماری نیروهای موثر ، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان، بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش بازاریابی و بازرگانی. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا، روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش -....... مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید.................... ............................................ این وب سایت آماده درج مطالب شما می باشد لطفا مطالب خود را جهت درج در وب سایت ارسال فرمایید....................
صفحات دیگر
امکانات وب