چهار اشتباه فرایند فروش 
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم فروردین 1390ساعت 12:59  توسط علی خوبه  |  نظر بدهید
بسته آموزشی بازاریابی بسته آموزشی تبلیغات بسته آموزشی خلاقیت بسته آموزشی مشتری مداری بسته آموزشی باز

 

بسته آموزشی خویه

بسته آموزشی تبلیغات بسته آموزشی مهندسی تبلیغات مدیریت تبلیغات بسته آموزشی IMC ارتباطات بازاریابی یکپاچه بسته آموزشی کمپین تبلیغات بسته آموزشی تبلیغات خلاق بازاریابی خلاق تکنیک های تبلیغات استراتژی های تبلیغات و  ....

فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان

هزاران مطلب اسلاید و متن در مورد تبلیغات ارتباطات بازاریابی تبلیغات نمونه تبلیغات تیزر نمونه کمپین تبلیغات اسلاید های آموزشی صدها مقاله و متن مفید و کاربردی نمونه کارگاه آموزشی اجرایی تبلیغات خلاق عکس های تبلیغات خلاق مطالب آموزشی مدیریت تبلیغات مطالب آموزشی مهندسی تبلیغات

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

.09372991608

 

بسته آموزشی مهندسی خلاقیت مدیریت خلاقیت خویه

بسته آموزش مدیریت خلاقیت مهندسی خلاقیت تریز مدیریت خلاقیت تکنیکهای خلاقیت اصول و فنون تبلیغات ایده یابی حل مساله  تلفن  09372991608    09122991608  

فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان

صدها مقاله اسلاید آموزشی تکنیک های خلاقیت فنون خلاقیت کارگاه آموزشی تریز صدها مطلب آموزشی در مورد خلاقیت مدیریت خلاقیت و مهندسی خلاقیت ایده یابی و ....

بسته آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری بسته آموزشی CRM بسته آموزشی مشتری مداری روانشناسی ارتباط با مشتری مهندسی ذهن مهارت های ارتباطات ان ال پی بسته آموزشی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات  09372991608 

فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان

صدها اسلاید مقاله و متن آموزشی  فیلم های و سمینار های آموزشی در مورد روانشناسی ارتباط با مشتر ی مشتری مداری ارتباطات مشتری فنون و تکنیکهای مشتری مداری فنون وتکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری مشتری سنجی رضایت مشتری مشتری مداری

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

.09372991608

بسته آموزشی بازاریابی بیمه خویه

بسته آموزشی بازاریابی بیمه بسته آموزشی مهارت های بازاریابی بیمه فروش بیمه بازارسازی بیمه مدیریت بیمه مدیریت دفاتر نمایندگی بیمه بسته آموزشی مهندسی بیمه   2 دی وی دی  قیمت 20000 تومان    تلفن 09372991608    khoooyehali@yahoo.com

فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان

ده ها ساعت مطلب صوتی وتصویری در مورد بازاریابی بیمه فروش بیمه نمایندگی بیمه و ...هزاران صفحه مقاله  و متن آموزشی در مورد بازاریابی بیمه و ...

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

.09372991608

بسته آموزشی ام بی ای مدیریت اجرایی MBA  خویه

بسته آموزشی MBA  بسته آموزشی مدیریت زمان مدیریت اجرایی مدیریت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک منابع انسانی

فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان

هزاران مقاله فیلم کتاب اسلاید سخنرانی سمینار متن کارگاه آموزشی و اجرایی در مورد مدیریت عمومی مهندسی مدیریت مدیریت زمان مدیریت هزینه مدیریت منابع انسانی مدیریت اداری مدیریت بازارگانی مدیریت تجارت مدیریت کسب و کار کارآفرینی و ...

بسته آموزشی بازاریابی مدیریت بازاریابی خویه

بسته آموزشی بازاریابی بسته آموزشی مدیریت بازاریابی بسته آموزشی تکنیک ها وتاکتیک های بازاریابی استراتژی های بازاریابی  2 دی وی دی قیمت 20000 تومان  09372991608  khooyehali@yahoo.com

فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان

صدها مقاله اسلاید تصویر متن فیلم و ... در مورد مدیریت بازاریابی مدیریت کانال های توزیع قیمت گذاری ترفیع تبلیغات پروموشن مدیریت بازاریابی مدیریت بازرگانی تکنیک های بازاریابی و....

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

.09372991608

بسته آموزشی مهندسی فروش بسته آموزشی مدیریت فروش حرفه ای خویه

بسته آموزشی مدیریت و مهندسی فروش فروشنده حرفه ای ویزیتور حرفه ای بسته آموزشی برنامه ریزی فروش بسته آموزشی مدیریت منطقه ویزیت بسته آموزشی هدف گذاری فروش بسته آموزی فروش مویرگی بسته آموزشی تکنیک های فروش حرفه ای بسته آموزشی چاشنی های فروش و...

فیلم عکس مقاله کتاب اسلاید سخنرانی سمینار کارگاه آموزشی شامل دو دی وی دی قیمت 20000 تومان

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

.09372991608

   


ادامه مطلب
   

دوره آموزش جامع مدیریت برند

استاد خویه

www.khooyeh.com


ادامه مطلب
   
اساسنامه انجمن مهندسی فروش و بازاریابی ایران
ادامه مطلب
   
بیماری های بازاریابی و فروش
ادامه مطلب
       
سمینار مدیریت ارتباط با مشتری

 

CRM overview

 

a

در هفته هایی که گذشت

کارگاه بازاریابی بیمه ویژه نمایندگی های بیمه کارآفرین آموزش بازاریابی بیمه کارآفرین

یک سمینار کاربردی بازاریابی بیمه ویژه نمایندگی های بیمه کارآفرین در اردبیل داشتیم نمایندگی های بیمه کارآفرین از افراد بسیار توانمند پرانگیزه و علاقمند هستند که در این سمینار مطالب بسیار ارزشمند و کاربردی ارایه شد و مورد استقبال تک تک آنها قرار گرفت و درخواست ادامه این دوره ها همچنان از طریق ای میل و تماس ادامه دارد و قرار شد در سال آتی نیز دو کارگاه و سمینار کاربردی ویژه بیمه کارآفرین داشته باشیم.

دوره فروش حرفه ای مدیریت منطقه ویزیت ویزیتور حرفه ای مدیریت فروش هدف گذاری فروش برنامه ریزی فروش تکنیک های فروش در ارومیه

در یک کارگاه کاربردی خدمت فروشندگان بسیار خوب و خونگرم شرکت به پخش در ارومیه بودیم  در این کارگاه کاربردی و اجرایی همراه با کار تیمی و گروهی به مباحث فروش حرفه ای مدیریت منطقه ویزیت ویزیتور حرفه ای مدیریت فروش هدف گذاری فروش برنامه ریزی فروش پرداخته شد با تشکر از مدیران و فروشندگان مرکز ارومیه که با همکاری و مشارکت بسیار خوب کارگاه را همراهی نموده وباز خوردهای بسیار خوبی داشتیم

کلاس و کارگاه آموزشی تکنیک های مسیر بندی و تور ویزیت در شرکت پیرامید توزیع کننده محصولات مانی

کلاس و کارگاه های مستمر آموزشی با کلیه پرسنل شرکت مخابرات استان تهران در شعبات و مراکز مختلف تهران با موضوع روانشناسی ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری مداری

کارگاه آموزشی مشتری مداری برای کلیه پرسنل شرکت استان مخابرات تهران

کارگاه آموزشی روانشناسی ارتباط با مشتری با پرسنل شرکت استان مخابرات تهران

درباره وبلاگ
درباره وبلاگ
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری برنامه ها پروژه ها و سیستم های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - مولف و مترجم 7 اثر تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 160000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از ده ها سمینار مختلف، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف، بیش از یک دهه تجربه اجرایی .......
www.marketingschool.blogfa.com
marketingmanagement.mihan
blog.com
marketingmanagement.persian
blog.ir
www.saleschool.blogfa.com
www.brandschool.blogfa.com
www.guerrillamarketing.blogfa.com
www.advertisingschool.blogfa.com
www.marketingmix.blogfa.com
www.personalselling.blogfa.com
www.storemanagement.blogfa.com
brandmanagement.mihan
blog.com


  پیوندهای روزانه سمینارها و سخنرانی های
دپارتمان بازاریابی و فروش
سمینارها و کنفرانس های
کلاس های آموزشی
خدمات gmas.ir
مصاحبه ها
مقالات 1385
مقالات 1386
کتاب های علی خویه
رزومه علی خویه ali khooyeh CV
آرشیو پیوندهای روزانه   نوشته های پیشین فروردین 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
دی 1389
آذر 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهریور 1389
مرداد 1389
تیر 1389
خرداد 1389
اردیبهشت 1389
فروردین 1389
اسفند 1388
بهمن 1388
دی 1388
آذر 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
تیر 1388
خرداد 1388
اردیبهشت 1388
فروردین 1388
اسفند 1387
بهمن 1387
دی 1387
آذر 1387
آبان 1387
مهر 1387
شهریور 1387
مرداد 1387
تیر 1387
خرداد 1387
اردیبهشت 1387
فروردین 1387
اسفند 1386   آرشیو موضوعی کتاب های علی خویه
مدرسه بازاریابی ایران
سخنرانی های انگیزشی خویه
مدرسه فروش ایران
مدرسه تبلیغات ایران
مدرسه برند ایران
مهندسی بازار و بازاریابی
تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی
مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی
ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات
تبلیغات و بازاریابی پست مدرن
منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
سمینارها و سخنرانی های علی خوبه
ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC
روانشناسی بازاریابی فروش و..
پیشبرد فروش
مدیریت و مهندسی برند
مدیریت زنجیره تامین scm
تحقیقات بازاریابی
استانداردسازی
تبلیغات خلاق
فروش ایرانی
TRIZ خلاقیت در ...
بازاریابی پارتیزانی چریکی
مدیریت فروشگاه مهندسی فروش
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
روانشناسی مشتری
تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات
خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین
اخبار خویه
راز تجارت
مدیریت و مهندسی رسانه
مشاور بازاریابی تبلیغات
کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه
هوش مصنوعی در بازاریابی
کلاس مدیریت و مهندسی فروش
مهندسی فروش و تبلیغات
مهندسی رسانه
بازاریابی خلاق
فروش خلاق
کتاب مدیریت استراتژیک فروش به چاپ رسید
کتاب مدیریت استراتژیک فروش به چاپ رسید

مدیریت استراتژیک فروش

استراتژی های فروش

مدیریت استراتژی فروش

 تالیف و ترجمه: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.salemanagement.mihanblog.com

 

مدیریت استراتژیک پخش و توزیع

 مدیریت استراتژیک فروش و پیشبرد فروش

 

فصل اول

مروری بر مدیریت استراتژیک فروش

1-1- تاریخچه، تعاریف و عوامل مدیریت استراتژیک فروش

1-1-1- تاریخچه  مدیریت استراتژیک فروش

قبل از انقلاب صنعتی، انسان ها برای ادامه حیات خویش کار می کردند و به این ترتیب غالبا به اندازه نیاز خود تولید می کردند، تغییر این ساخت فکری بعد از انقلاب صنعتی، جای خود را به فعالیت معطوف به هدف سود، واگذار کرد. این تغییر ذهنیت، صنایع دستی و واحد های تولیدی پرکنده و کوچک اقتصادی را زیر یک سقف جمع کرده و متمرکز ساخت. به این ترتیب، بعد از انقلاب صنعتی تعداد و بزرگی سازمان ها رو به افزایش گذارد و تنوع فعالیت هاو پیچیدگی ساختارهایشان آغاز شد. در نتیجه این پیشرفت ها، سازمان ها به صورت تشکل های حاکم در جوامع در آمدند. در فرهنگ مدیریت به این پیشرفت ها انقلاب اداری نام داده می شود.

 

تعاریف مدیریت استراتژیک فروش

تعاریف مختلف و گاه ناسازگاری از استراتژی فروش و مدیریت استراتژیک فروش ارائه شده است. به تعبیر یکی از متخصصان مدیریت این عبارات مانند« هنر» است که وقتی آنها را می‌بینیم تشخیص دادن آنها آسان است اما وقتی در پی تعریف کردن و توضیح دادن آنیم خیلی مشکل به نظر می‌رسد.

تعریف اول: هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه‌ای چندگانه که سازمان را قادر می‌سازد به هدف‌های بلندمدت خود دست یابد. همان‌گونه که از این تعریف استنباط می‌شود در مدیریت استراتژیک فروش برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تأکید می‌شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی (حسابداری)، تولید(عملیات)، تحقیق و توسعه و سیستم‌های اطلاعات رایانه‌ای.

تعریف دوم: مدیریت عبارت است از فرایند تضمین دستیابی سازمان به فواید ناشی از به کارگیری استراتژی فروش‌های مناسب.طبق این بیان، یک استراتژی فروش مناسب مطابق با نیازمندی‌های یک سازمان در زمان مشخص تعریف می‌شود.فرایند مدیریت استراتژیک فروش شامل شش گام متوالی و مستمر است:

1- تجزیه و تحلیل محیطی

2- پایه گذاری جهت‌گیری سازمانی

3- هدف‌گذاری

 

...

لذا می‌توان این دو استراتژی فروش را دو نقطه حدی یا دو قطب یک محور فرض نمود که دیگر استراتژی فروش‌های دنیا واقعی بین آن دو قرار می‌گیرد. این استراتژی فروش‌ها دربرگیرنده برخی از ابعاد مختلفی که ذکر گردید می‌باشند،

مثال 1-2: در این استراتژی فروش اهداف مدیریت سازمان در آنها کم و بیش به طور دقیق و روشن آشکاراست، دیگران نیز در آن‌ها تا حدودی مشارکت دارند، هرچند که نظرات دیگری نیز در گوشه و کنار سازمان ممکن است یافت شود. با این حال کنترل مرکزی در سازمان کم وبیش وجود دارد و فراگیر و نافذ به نظر می‌رسد. تأثیرات محیط نیز تقریباً

/ 0 نظر / 15 بازدید